Ακύρωση και Επιστροφές

Υπαναχώρηση, Επιστροφή & Αντικατάσταση Προϊόντων

Ακολουθώντας την Ευρωπαϊκή και Ελληνική Νομοθεσία, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη. Μετά τις 14 ημέρες “περιόδου περισυλλογής” η παραγγελία είναι ανέκκλητη.

1) Προϋποθέσεις υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από το Flobali.gr, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε οφειλόμενο ποσό και κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν αλλά και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους στην εταιρεία. 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  • Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  • Ειδικές Παραγγελίες ή Προσφορές.

2) Προϋποθέσεις προβλήματος

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Flobali.gr

α) υπήρξε πραγματικό ελάττωμα λειτουργίας ή ποιότητας στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
β) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά).

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να ελέγξει εξωτερικά τη συσκευασία για την ανυπαρξία χτυπημάτων ή φθορών από την μεταφορά και αφού αποσφραγίσει προσεκτικά, κρατώντας τη συσκευασία, να ελέγξει εσωτερικά τα προϊόντα για τυχόν ελαττώματα ή φθορές . Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους από τον συνεργαζόμενο διανομέα χωρίς να υπογράψει. Με την υπογραφή του εγγράφου στο διανομέα επιβεβαιώνεται ότι τα προϊόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μέσω εμαιλ ή τηλεφωνικά με την εταιρεία μας για να αναφέρει την ύπαρξη προβλήματος την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την παραλαβή τους και να κρατήσει τυχόν φωτογραφίες.

Το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που το συνόδευαν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής, Εγγύηση κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη και τα έξοδα επαναποστολής την εταιρεία. 

Εάν το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη παράδοση του, θεωρείται αυτομάτως πως παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και δεν γίνονται δεχτές επιστροφές και αντικαταστάσεις. Συνίσταται ο άμεσος έλεγχος του προϊόντος από την παραλαβή του.

Όροι που αφορούν όλες τις άνω περιπτώσεις:

Επιστροφές και αντικαταστάσεις δεν γίνονται δεχτές μετά το πέρας 14 ημερολογιακών ημερών από τη παράδοση του. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με τον Υπεύθυνο Πωλητή e-shop της εταιρείας μας στο τηλέφωνο 2102204159 ή με email στη διεύθυνση [email protected]

Η επιστροφή του προϊόν σε κάθε περίπτωση γίνεται με δικιά σας ευθύνη και κίνδυνο (για τυχόν φθορές) μέχρι τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στην εταιρεία μας. Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί ελλιπές ή κατεστραμμένο, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εάν μετά την επιστροφή και εξέταση των επιστραφέντων εμπορευμάτων δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις, αυτά εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία σας, και θα πρέπει να φροντίσετε να τα παραλάβετε, με δικό σας κίνδυνο και κόστος, εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η απόρριψη σας γνωστοποιήθηκε. Αν δεν συλλέξετε τα εμπορεύματα μετά από παρέλευση 30 ημερών, θεωρείται ότι συμφωνείτε ανεπιφύλακτα να γίνουν δωρεά σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα ή οργανισμό.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Τέλος, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο Flobali.gr ή τα καταστήματά της.

Μεταφορά και χρέωση επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη των εξόδων αποστολής και επιστροφής των προϊόντων. Στις περιπτώσεις προβλήματος (α) και (β) τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνετε ο πελάτης, και αφού παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες το σωστό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος. Η επιστροφή του προϊόν σε κάθε περίπτωση γίνεται με δική σας μεταφορική/courier και με δικιά σας ευθύνη και κίνδυνο (για τυχόν φθορές) μέχρι τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στην εταιρεία μας.

Αν δεν έχετε δικιά σας μεταφορική/courier θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας και η εταιρεία μας θα σας παρέχει την δικιά της μεταφορική/courier. Σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους την οποία μας έχετε υποδείξει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας και στην οποία συμφωνείτε ότι υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων. Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που μας υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων (συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν) από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.

Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής και επιθυμείτε την επιστροφή της αξίας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων, αφαιρώντας τα τυχόν έξοδα αντικαταβολής, επιστροφής ή και αποστολής (ανάλογα την περίπτωση), είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό σας.

Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν επιστραφεί στη εταιρεία μας.

Στην περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση ή/και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία μας το τίμημα μέσω της πιστωτικής κάρτας από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Εάν το προϊόν έχει αγορασθεί με την μέθοδο της αντικαταβολής, δεν επιστρέφεται το κόστος αντικαταβολής.

Εάν τα επιστρεφόμενα αγαθά είναι μέρος μια μεγαλύτερης παραγγελίας, για την οποία δόθηκε μια ποσοτική έκπτωση στο συνολικό ποσό, και η αφαίρεση της αξίας τους από το συνολικό ποσό οδηγεί σε μια έκπτωση μικρότερου ποσοστού, η διαφορά θα αφαιρεθεί επίσης από το επιστρεφόμενο ποσόν.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε το κόστος αποστολής των ακυρωθέντων εμπορευμάτων, ακόμα και όταν αρχικά δεν είχε πληρωθεί από τον πελάτη, αλλά ήταν μία έξτρα έκπτωση για την αγορά των προϊόντων και όχι για την επιστροφή τους. Με άλλα λόγια, η δωρεάν μεταφορά, είναι ένα μπόνους (δώρο) για την αγορά των αγαθών, και όχι δώρο για την επιστροφή τους!